Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Lite bilder...

Av Maria & Leo - 16 september 2009 23:25

Här sitter vi i matsalen och käkar frukost. Vi är först varje morgon...


Leo käkar frukost...  



Efter middagen så spelade Leo badminton med 3 av mina klasskamrater... Han var jätteduktig och träffade bollen riktigt ofta.... 

Leo spelar badminton med sina favvosar...  


Min klasskamrat Jimmy har en väldigt ehm, snygg mössa som han försökte lura i Leo att det var hans döda hund nano... eftersom den ser ut som en hoppsydd ryamatta så trodde inte Leo riktigt på honom...


Leo med Jimmys mössa...  


Nästan som bästisar! Leo kramar en av sina favorit tjejjer, Britsy! När han kommer hem om dagarna så undrar han alltid vad "tjejjorna" gör... Så glad att dom funnit varandra! :-)


Leo och Britsy  

Leo
 
 
Ingen bild

Cilla

17 september 2009 17:38

Åh vad go han e, Leo! Kram från Cilla

 
Ingen bild

Mamma Muu

18 september 2009 10:02

Å herregud vilken lyx att få frukosten serverad! *drömmer* Skulle kännas okej till och med i en skolmatsal med dess flärdlösa interiör. :-)

Kramar till er båda!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria & Leo - 26 juni 2010 10:17


... men följ gärna med till http://nustundarnyatider.bloggplatsen.se   Nu har vi varit hemma i snart 3 veckor och livet börjar sakta ta form igen. En del nya vanor sitter, en del gamla hjulspår är så djupa att jag halkat in i dem igen. Fast även ...

Av Maria & Leo - 8 juni 2010 15:05

Sitter vid datorn i klassrummet. Har nu städat färdigt och väntar på att Leo ska komma hem och att syster yster ska komma. Vi packar bilen med det sista går på avslutning i Väddö kyrka och sen är det bye bye Väddö och Heeeeellooo Blackan! Det här ä...

Av Maria & Leo - 5 juni 2010 23:26

Nu tror jag alla elever har lämnat skolan. Det är tomt på parkeringen och dom enda jag sett är golfare som övernattar...Nu har jag packat allt utom badrummet och mattan ska ut och skakas innan hoprullning, sen är livet här förpassat till kartonger. V...

Av Maria & Leo - 4 juni 2010 19:28

För mig är äventyret över nu. Dagen med datumet som hägrat där framme nånstans långt i framtiden är snart över. Som jag har gråtit idag, som jag har skrattat.Vilken resa det blev. Vilken sjuhelvetes jävla resa det blev. Och nu är det slut. Nu är det ...

Av Maria & Leo - 3 juni 2010 23:15

Nu stundar nya tider.   Nu stundar nya tider ett liv på egen hand. Från tryggheten på Väddö, i världen utanför. Vad ska jag göra nu då? Är frågan som nu ställs. Ingen mat serveras jag måste fixa själv….   Åh herre gud hur gör j...

Ovido - Quiz & Flashcards