Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Badat!!

Av Maria & Leo - 4 maj 2010 15:15

Idag har jag ÄNTLIGEN varit i vatten!! Det gick jättebra att ta sig i och lättare än vad jag trodde att ta sig upp, men det kändes rejält i benen.
När jag var och tittade på bassängen innan vattengympan började så var jag verkligen svajjig och klarade inte av att balansera på den lilla stegen, så det är skönt med lite såna där referenspunkter där jag verkligen ser förändring.


Att styrkan i benen verkligen kommit tillbaka fick jag ytterligare bevis på idag då jag fick göra ett konditionstest. Jag tog mig upp på cykeln UTAN pall! Och hade förbättrat mitt värde ytterligare, denna gången från 15-->16,5.


Idag fick jag även kallelse till inskrivningssamtal för operation nr 2...


Jomensåatt, det rör ju på sig....


;-)

 
 
Ingen bild

Cilla

4 maj 2010 22:48

Åh Maria, vad bra det låter! Fantastiskt. Du är super. Kram från Cilla

 
Ingen bild

Neta

4 maj 2010 23:22

Försöker bli inspirerad av dina framgångar, är också erbjuden op nr 2 men vet inte om jag vill eftersom den förra blev i stort sett resultatlös... men å andra sidan börjar strl ta slut t.o.m på postorder så har jag nåt val??

 
Ingen bild

Helena

13 maj 2010 16:43

Åhh, vad duktig du är som segrar gång efter annan:-) Bra gjort, du är en sann fighter!
Varmt lycka till med op2, hoppas du kommer känna dig nöjd med den också.
Här hemma har vi kalas idag för min stora, stora Saga som fyller 11 år - var tar tiden vägen, är jag verkligen 11 år äldre än den dag hon kom till mig...svårt att förstå.
Kramar Helena

 
Mia

Mia

17 maj 2010 22:54

Op 2? Vad ska du då göra då?
Hoppas allt är bra med dig, det är ju mc-säsong för min del nu så jag är så himla dålig på att skriva och läsa bloggar.

http://www.marimba.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria & Leo - 26 juni 2010 10:17


... men följ gärna med till http://nustundarnyatider.bloggplatsen.se   Nu har vi varit hemma i snart 3 veckor och livet börjar sakta ta form igen. En del nya vanor sitter, en del gamla hjulspår är så djupa att jag halkat in i dem igen. Fast även ...

Av Maria & Leo - 8 juni 2010 15:05

Sitter vid datorn i klassrummet. Har nu städat färdigt och väntar på att Leo ska komma hem och att syster yster ska komma. Vi packar bilen med det sista går på avslutning i Väddö kyrka och sen är det bye bye Väddö och Heeeeellooo Blackan! Det här ä...

Av Maria & Leo - 5 juni 2010 23:26

Nu tror jag alla elever har lämnat skolan. Det är tomt på parkeringen och dom enda jag sett är golfare som övernattar...Nu har jag packat allt utom badrummet och mattan ska ut och skakas innan hoprullning, sen är livet här förpassat till kartonger. V...

Av Maria & Leo - 4 juni 2010 19:28

För mig är äventyret över nu. Dagen med datumet som hägrat där framme nånstans långt i framtiden är snart över. Som jag har gråtit idag, som jag har skrattat.Vilken resa det blev. Vilken sjuhelvetes jävla resa det blev. Och nu är det slut. Nu är det ...

Av Maria & Leo - 3 juni 2010 23:15

Nu stundar nya tider.   Nu stundar nya tider ett liv på egen hand. Från tryggheten på Väddö, i världen utanför. Vad ska jag göra nu då? Är frågan som nu ställs. Ingen mat serveras jag måste fixa själv….   Åh herre gud hur gör j...

Ovido - Quiz & Flashcards