Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Maria & Leo - 4 maj 2010 15:15

Idag har jag ÄNTLIGEN varit i vatten!! Det gick jättebra att ta sig i och lättare än vad jag trodde att ta sig upp, men det kändes rejält i benen.
När jag var och tittade på bassängen innan vattengympan började så var jag verkligen svajjig och klarade inte av att balansera på den lilla stegen, så det är skönt med lite såna där referenspunkter där jag verkligen ser förändring.


Att styrkan i benen verkligen kommit tillbaka fick jag ytterligare bevis på idag då jag fick göra ett konditionstest. Jag tog mig upp på cykeln UTAN pall! Och hade förbättrat mitt värde ytterligare, denna gången från 15-->16,5.


Idag fick jag även kallelse till inskrivningssamtal för operation nr 2...


Jomensåatt, det rör ju på sig....


;-)

Ovido - Quiz & Flashcards