Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Helvete!

Av Maria & Leo - 17 maj 2010 22:18

Jag är på pissFUCKhumör idag och skrev ett långt inlägg för nån timme sen och så bara hängde sig det pissjävla dum-internet! *morr*

Så, det får bli en annan gång...
(skvallra inte för Leo att jag svurit så mycket...jag får onda blickar då...)

 
 
Jontas

Jontas

17 maj 2010 22:44

Jag har tagit för vana att skriva i Word först. Enda gången Internet slutar fungera (eller uppkopplingen) är när man ska publicera ett blogginlägg man lagt ner tid på. Alltings jääää... Inga svordomar, sa du? Okej.

http://www.jontas.com

 
Ingen bild

Neta

17 maj 2010 23:01

Kram

 
Fredrik

Fredrik

18 maj 2010 08:20

Finns hjälp för det windows live writer tex. Kommer med gratis när du hämtar hem msn. Mycket smidigt.

http://blog.odesus.se

 
Ingen bild

Vivi

18 maj 2010 22:47

Tror att det varit ett allmänt fel i hela landet. Både internet och mobiltelefonerna har funkat till och från idag. Ständiga avbrott och med det stora irritationsmoment.

 
Josefina

Josefina

19 maj 2010 16:06

jävla skit !!!

http://lumumma.rummet.nu

 
Ingen bild

an1

20 maj 2010 12:19

nyfiken på vad du skrev...

men?
det är väl bra med föräldrar som visar känslor? Det är väl bra att barnen får visa sig vuxna och förståndiga när föräldrarna svär? Bara det inte är obehagligt för barnen kan det väl inte vara fel? Felix ser så "styv i korken" ut ibland när han tillrättarvisar oss i familjen - å det är inte sällan det gäller vårt ohyfsade språkbruk
det tror jag är bra
man ska få vara lite styv i korken ibland som 7-åring tror jag
det är så många som har åsikter om barn, föräldrar, lärare och kompisar
bra att de också kan få vara föredöme
tror jag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria & Leo - 26 juni 2010 10:17


... men följ gärna med till http://nustundarnyatider.bloggplatsen.se   Nu har vi varit hemma i snart 3 veckor och livet börjar sakta ta form igen. En del nya vanor sitter, en del gamla hjulspår är så djupa att jag halkat in i dem igen. Fast även ...

Av Maria & Leo - 8 juni 2010 15:05

Sitter vid datorn i klassrummet. Har nu städat färdigt och väntar på att Leo ska komma hem och att syster yster ska komma. Vi packar bilen med det sista går på avslutning i Väddö kyrka och sen är det bye bye Väddö och Heeeeellooo Blackan! Det här ä...

Av Maria & Leo - 5 juni 2010 23:26

Nu tror jag alla elever har lämnat skolan. Det är tomt på parkeringen och dom enda jag sett är golfare som övernattar...Nu har jag packat allt utom badrummet och mattan ska ut och skakas innan hoprullning, sen är livet här förpassat till kartonger. V...

Av Maria & Leo - 4 juni 2010 19:28

För mig är äventyret över nu. Dagen med datumet som hägrat där framme nånstans långt i framtiden är snart över. Som jag har gråtit idag, som jag har skrattat.Vilken resa det blev. Vilken sjuhelvetes jävla resa det blev. Och nu är det slut. Nu är det ...

Av Maria & Leo - 3 juni 2010 23:15

Nu stundar nya tider.   Nu stundar nya tider ett liv på egen hand. Från tryggheten på Väddö, i världen utanför. Vad ska jag göra nu då? Är frågan som nu ställs. Ingen mat serveras jag måste fixa själv….   Åh herre gud hur gör j...

Ovido - Quiz & Flashcards