Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria & Leo - 4 november 2009 15:33

Det blev vardag igen med strulande internet om kvällarna så det blir inte tid till uppdateringar, så jag gör väl en snabbis nu innan jag ska äta och sen tvättstugan!

Maten fungerar bra för köket är så gulliga att dom gör släta soppor till mig den här veckan! Och så har jag provat med lite ägg och keso. Funkar bra! Tänk att bli proppmätt på en liten tallrik soppa och ett par matskedar keso liksom? Ovant! Men ack så skönt...

-29 kg nu... MEN prestationen är INTE att gå ner i vikt, det är att behålla den så än är det bara alldeles i början.


Idag yrde dom första snökornen i luften. Det är bara att bita ihop för här blir det tydligen riktiga vintrar... Brrr!


Vi fick rita en bild häromdagen om en "målbild" vi har. Jag fick ner bilden som jag beskrev tidigare när jag var på sjukhus. Insåg vad jag älskar att måla, så det ska jag försöka sysselsätta mig med i helgen... :-)


Målbild...  

Ovido - Quiz & Flashcards