Alla inlägg den 30 november 2009

Av Maria & Leo - 30 november 2009 07:59

Har inte kommit ut på nätet på hela helgen från mitt rum och inte haft ork/tid att gå ner till skolan.

Skolveckan var bra, fast mycket känslomässiga stormar. (Den där satans processen man ska gå igenom hela tiden...bah!)

Trevligt avslut på veckan fast av en ganska sorglig anledning; En av mina huvudlärare har slutat, lite trist. Men för att avtacka henne hade vi julbakstuga och gjorde saffransbullar, pepparkakor, kladdkaka, maränger och knäck!

Och tänka sig... det blev en hel massa över till hela skolan!


I lördags blev jag rejält dålig efter frukost och var helt sänkt hela dagen. Magen. Så inget pyntat blev det, för jag hade ju lovat Leo att åka till Norrtälje på Söndagen. Första besöket "på riktigt" i Norrtälje sen vi kom hit. Julklappar inhandlade. Jag har nya skor! Och Leo fått nya vinterbyxor, då nu är jag redo för vintern.


Vi åt adventsmiddag på en kinakrog. Vi delade på en förätt och en varmrätt och så bad jag att få resterna med mig hem, så då hade vi middag också. Det är billigt att vara viktopererad... ;-)


Snart är det jul!


KRAM!

Ovido - Quiz & Flashcards