Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Maria & Leo - 23 januari 2010 13:57

Leo vaknade tidigare än mig, som vanligt. Försökte få mig att stiga upp vid 8:30 genom att be mig välja svart i hans nytillverkade "loppa". Det var en lite annorlunda uppmaning än den jag mindes från gårdagen; Gå upp!


Jag lydde inte min son utan låg kvar en stund till...


Han är som en liten bokslukare min lilla prins. Det gläder mig. Idag är det perfekt väder för skridskoåkning, men eftersom vi bor "bakom" själva idrottsplatsen finns det ingen lättillgänglig väg att ta sig dit, så det får bli nåt annat. Ut ska vi iaf innan dagsljuset flyr sin kos...


Har skrivit tre verser på "Projekt jubel" sång.

Har funderat en hel del på vad avundsjuk jag är på folk som ärligt tror på och kan fascineras av diverse saker som i mina öron bara är hokus pokus och nonsens. Det känns som om det vore enklare om jag också kunde köpa det rakt av. Men min högra och vänstra hjärnhalva verkar föra ett konstant krig med varandra.


Fast... det kanske bara är bra.


Nehepp. Ut en sväng och fundra på vad jag vill bli när jag blir stor...


Gör dagen till Din bästa!


Ovido - Quiz & Flashcards