Alla inlägg den 12 december 2009

Av Maria & Leo - 12 december 2009 16:59

Så här såg jag ut i Luciatåget... hoppas få tag i fina bilder från själva tåget snart...

 

De duktiga tetil eleverna hade en liten utställning om modets historia och hade sytt dräkter i miniformat! Jättefina!



  

Hela vägen genom Älmsta lystes upp av marschaller idag. En sträcka på 4 km! Tyvärr var vi hemma innan det blev mörkt, för det är nog fint såhär dags...



  

Påvägen hem värmde vi oss vid en brasa... det kom lite snö/slask s det var ruggigt ute!



 

"Mamma, måste du ta kort på mig jämt..." Japp! Det måste jag!


     

Så här såg jag ut när vi kom fram till parkeringen vid FHSK. Kanske är jag glad för att jag orkade gå från centrum OCH strosa på julmarknad en stund... eller så är det smärtan i föttena som skapar ansiktsuttrycket... ;-)


Imorgon Lucia på riktigt. Då ska vi nog baka lite mer...



Ovido - Quiz & Flashcards