Alla inlägg den 17 december 2009

Av Maria & Leo - 17 december 2009 00:14

Idag var det innebandyturnering, men vi skippade det. Vår klass hade ändå inte med något lag... Jag pysslade lite inför kalas istället; Julgodis och pepparkaksdekoration.


Idag har vi lyssnat på föredrag från Hälsopedagogerna och det är... vet inte om ordet är skrämmande, men nivån på kunskaperna som dom ska använda sig av i sitt yrkesutövande känns lite tunna. Eller jag vet inte...


Leo har bestämt sagt nej till kalas i helgen iaf. Dom han var bjudna på. Fick väl fram häromkvällen vad hans motvilja att skaffa kompisar beror på.


"Varför ska jag lära känna dom för? Vi åker ju härifrån så kommrer jag aldrig träffa dom igen..."


Det smärtar ett modershjärta...


Försökte mig på att prata om det där med att leva i stunden och ha roligt i nuet.

Typ det där jag själv försöker lära mig. Vi får väl se om vi lyckas...


Imorgon julbord...

Ovido - Quiz & Flashcards