Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Uppdatering...

Av Maria & Leo - 17 januari 2010 17:21

Det rullar på. Det är nån sorts vardag. Jag mår bra. Jag motionerar. Mer och mer. Har haft MI samtal. Jag har visst ett mål. Jag har ett eget sätt. Det får man.


Jag har vart "levande modell". Får en massa pengar. Bra.


Leo har fått skridskor. Vi har fått varsin ny ryggsäck. Behövligt.


Tiden går för fort.


  


  


  

 
 
Ingen bild

Ylva

18 januari 2010 09:18

Härligt att du har kommit igång med motionen, det är skönt för både kropp och knopp.
Det är väl snart dags för dig att fixa en läcker blåsa inför Malin stora dag i april?!
Du kommer säker att orka dansa hela natten (om du fortsätter med motionen vill säga), nattens dansdrottning!
Kram Ylva

 
Ingen bild

AL

18 januari 2010 22:11

Afrikansk dans möjligen?

Häftigt att man får ta del av ditt träningsschema. Det ser ju jättebra ut. Då har du ändå inte tagit med vardagsaktiviteter (fys akt) utan endast motion.

Du skrev att du var illamående en dag så jag antar att du fortfarande blir det ibland?

Kul att Leo fått skridskor och hoppas han tycker det är kul. Det kan ju vara lite jobbigt innan man får in "snitsen" med skridskorna. Det var väldigt frustrerande för Felix i början och jag mutade honom faktiskt med varm choklad och sånt.

Vi har is på Mälaren och felix och jag har åkt långfärds lör-sön. Nedanför villatomterna plogar de upp små isbanor där barnen lattjar och spelar bandy - med eller utan skridskor på fötterna.

hoppas ni har det vintervitt och fint på Väddö, Felix och jag gick och filosoferade när flingorna föll på vägen hem från Fritids

vi hörs, ha det bra

 
Ingen bild

Mamma Muu

20 januari 2010 08:41

Anar jag ett visst vemod? Att vägen mot slutet har börjat? Sista terminen, sen - egna ben. Eller är det bara mina tolkningar?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria & Leo - 26 juni 2010 10:17


... men följ gärna med till http://nustundarnyatider.bloggplatsen.se   Nu har vi varit hemma i snart 3 veckor och livet börjar sakta ta form igen. En del nya vanor sitter, en del gamla hjulspår är så djupa att jag halkat in i dem igen. Fast även ...

Av Maria & Leo - 8 juni 2010 15:05

Sitter vid datorn i klassrummet. Har nu städat färdigt och väntar på att Leo ska komma hem och att syster yster ska komma. Vi packar bilen med det sista går på avslutning i Väddö kyrka och sen är det bye bye Väddö och Heeeeellooo Blackan! Det här ä...

Av Maria & Leo - 5 juni 2010 23:26

Nu tror jag alla elever har lämnat skolan. Det är tomt på parkeringen och dom enda jag sett är golfare som övernattar...Nu har jag packat allt utom badrummet och mattan ska ut och skakas innan hoprullning, sen är livet här förpassat till kartonger. V...

Av Maria & Leo - 4 juni 2010 19:28

För mig är äventyret över nu. Dagen med datumet som hägrat där framme nånstans långt i framtiden är snart över. Som jag har gråtit idag, som jag har skrattat.Vilken resa det blev. Vilken sjuhelvetes jävla resa det blev. Och nu är det slut. Nu är det ...

Av Maria & Leo - 3 juni 2010 23:15

Nu stundar nya tider.   Nu stundar nya tider ett liv på egen hand. Från tryggheten på Väddö, i världen utanför. Vad ska jag göra nu då? Är frågan som nu ställs. Ingen mat serveras jag måste fixa själv….   Åh herre gud hur gör j...

Ovido - Quiz & Flashcards