Alla inlägg under januari 2010

Av Maria & Leo - 7 januari 2010 15:03

Skolan började väl i måndags egentligen men då var det uppgifter och eget arbete, så iadag är ju första riktiga dagen. Dom andra är på spinning och jag har FAKTISKT cyklat på motionscykeln. Inte planerade 20 minuter utan cirka 12 minuter. Bättre än inget iaf.


Fick reda på en väldigt tråkig och jobbig sak om en vän. Som gör att man stannar upp och verkligen tänker: Finns det verkligen någon rättvisa?

Allting har en orsak och en mening heter det ju...

Ibland känns ord så förbaskat futtiga. Men jag vet att personen tror stenhårt på tankens kraft. Därför tänker jag. Därför Omtänker jag...


Snart dags att hämta prinsen, min stora lilla kille...



Av Maria & Leo - 4 januari 2010 00:50

Leo och jag har haft Star Wars kvällar i två dar nu. Fast imorrn blir det tidig uppgång trots nattslarvande till 00:30. Imorgon är det nämligen vardag på folkhögskola igen. Då serveras det frukost igen! Välkommen ljuva vardag!

Ovido - Quiz & Flashcards