Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Måndag

Av Maria & Leo - 29 mars 2010 07:56

Ny vecka. Nya möjligheter och snart påsklov. Jag var på kryssning i Lördags; Fascinerande att folk åker den "lilla" båten och verkar komma så långväga ifrån...

God mat och trevligt sällskap! Hade kunnat vara trevligare bussfärd hem. Fan vad fulla människor är jobbiga vilken ålder de än befinner sig i... *suck*


  

 
 
Anette

Anette

29 mars 2010 08:14

Ja..fulla människor på bussar och pendeltåg - där man inte kan komma undan dom - är extra jobbiga. Blä...

http://levermittliv.wordpress.com

 
Ingen bild

Ylva

29 mars 2010 09:22

Hoppas du hade kul trots alla fulla människor.
Man ser på ditt ansikte att du har gått ner i vikt (kanske på resten av kroppen också men det ser man ju inte på detta kort). Kul och bra jobbat!! Kämpa på!
Kram

 
Ingen bild

an1

30 mars 2010 23:26

Det skålar vi på!

 
Neta

Neta

2 april 2010 23:49

Åker aldrig båt till eller från en kryss av just den anledningen.
Nu syns det verkligen vilket fint ansikte du har. Du måste vara jättestolt över dig själv. :) Bra kämpat!

http://netaave.blogg.se

 
Ingen bild

Cilla

3 april 2010 22:04

Tycker också du ser jättefin ut! Kram från Cilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria & Leo - 26 juni 2010 10:17


... men följ gärna med till http://nustundarnyatider.bloggplatsen.se   Nu har vi varit hemma i snart 3 veckor och livet börjar sakta ta form igen. En del nya vanor sitter, en del gamla hjulspår är så djupa att jag halkat in i dem igen. Fast även ...

Av Maria & Leo - 8 juni 2010 15:05

Sitter vid datorn i klassrummet. Har nu städat färdigt och väntar på att Leo ska komma hem och att syster yster ska komma. Vi packar bilen med det sista går på avslutning i Väddö kyrka och sen är det bye bye Väddö och Heeeeellooo Blackan! Det här ä...

Av Maria & Leo - 5 juni 2010 23:26

Nu tror jag alla elever har lämnat skolan. Det är tomt på parkeringen och dom enda jag sett är golfare som övernattar...Nu har jag packat allt utom badrummet och mattan ska ut och skakas innan hoprullning, sen är livet här förpassat till kartonger. V...

Av Maria & Leo - 4 juni 2010 19:28

För mig är äventyret över nu. Dagen med datumet som hägrat där framme nånstans långt i framtiden är snart över. Som jag har gråtit idag, som jag har skrattat.Vilken resa det blev. Vilken sjuhelvetes jävla resa det blev. Och nu är det slut. Nu är det ...

Av Maria & Leo - 3 juni 2010 23:15

Nu stundar nya tider.   Nu stundar nya tider ett liv på egen hand. Från tryggheten på Väddö, i världen utanför. Vad ska jag göra nu då? Är frågan som nu ställs. Ingen mat serveras jag måste fixa själv….   Åh herre gud hur gör j...

Ovido - Quiz & Flashcards