Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Maria & Leo - 2 juni 2010 17:38

Dagen D. Då ska vi visa upp vår produktion, är inte ett dugg nervös idag men det lär komma imorgon.

Som den observante kanske inser på klockslaget när detta inlägg publiceras är jag INTE med på vårruset. Jag kom fram till att jag inte är där riktigt ännu. Mycket övande att stå på scenen och långpromenader på Arholma förra veckan fick mig att inse det. Igår var vi även på promenad utflykt i Grisslehamn för att titta på Albert Engströms ateljé som låg på en klippa precis vid havet där Eckerlinjens båtar går. Så vackert, men skogsstig dit. Visserligen mer likt en väg, men tillräckligt kuperat för att jag skulle få ont i höften idag. Så, nä. Blidde inget vårrus.


Snart är året slut här. Snart går den här bloggen i graven...

Kommer jag sluta skriva?


Skulle inte tro det... :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards